Thursday, October 18, 2012

Exam and Holiday


Assalamualaikum,peace upon on you J Dah dua minggu,aku tak balik rumah .Asrama punya pasal,aku kena terperuk macam berok maknyah kat asrama ,Aumm sana sini –‘ Dalam dua minggu nihh jugak aku berjuang dalam perang yang bole membawa mampos kepada para pelajar yang sering tido dalam kelas,especially me .Wakaka ><  .Memang aku tak heran lha kalau aku nih orang pertama siap jawab exam,Hoho .Subjek killer,terutamanya Si Al-Kimiya,Al-Fizikonn dan adik tiri depa,Si Al-Biologion amat lha membuat hidup aku merana macam hilang anak .Huwaaaa :’(  Sumpah aku jawab macam taikk ,memain ja aku jawab kali nihh .Lagi terokkk daripada jawab exam midyear haritu .Memang tak heran lha nanti Gangster terkemuka kat sekolah aku,CikTam nak buat blind date dengan aku .Bukan setakat CikTam ja yang nak date aku,bapak aku pon nak date jugak dengan aku .Bukan apa,sayang sangat kot kat aku .Tu naseb ayah aku,kalau mak aku ? Jawabnya makan penyapu smpai luruh gigi aku –‘  Ada lah haritu,aku jawab exam akaun,aku lha orang pertama yang tidoq dan siap .So,aku pon nak berangan lha sat pasal Putera Idaman aku a.k.a Aaron Aziz tu .Tidoq punya lha tak sedaq sampai air liuq meleleh 3 baldi pon aku tak sedaq kot .Hoho,loqlaq norh JPastu kan aku dengaq bunyi orang ambik gambaq ,aku pon bangun lha .Tup tup,cikgu aku ambik gambaq aku tidoq .Huwaaa ! Apenihhh ? Tahu lha aku student paling buat bising dalam kelas a.k.a Puteri Cantik Lolol ,jangan lha ambik gambaq aku tengah tidoq .Buruk gilossss,hoho ;) ßUntuk diletakkan dalam Majalah Sekolah,feymoss lha aku nanti .Mesti depa panggil aku camnih :

Student SMKB : Hi ! Masuk majalah kan ?
Yana Lg : Yaa saya ? Cantik sangat ke saye ? Hoho .Makasehh <3
Student SMKB : Eh,takde lha .Muka awak huduh lha :3
Yana Lg : Erk ? *Pengsan bukan sebab huduh tapi sebab malu *

Ohh,ohh Kiah propiahh ada gossip pedas nihh ! Hoho,tadikan waktu nak balik rumah .Kiah Propiah and kawan gangster kampung Pokok Pisang tunggu lha kat Bus Stop .Sampai naik kematu kutu-II Kiah Propiahh sebab tunggu bas punya lama .Rasanya driver tu nak makan sup selipar kot :3 Tunggu punya tunggu,eh eh ada teksi lha .So,Kiahh tahan lha dengan gaya macam dalam televisyen tu,ape namenye ? Ohh,REXONA lha katakan,up ketiak sana sini,padahal nak tahan teksi je ponggg .So,si teksi tu pong berenti lha gaya macam drift sebab Kiahh teragak-II nak tahan .Hoho .Btw,gangster Pokok Pisang ada seramai 6 orang .Tudia aihh,hang nak sumbat lagu mana ? So disebabkan tak tahan daulat .Kiahh sumbat jugak 7 orang dalam teksi sekali dengan Paklong driver tu .Tudia,masuk-II dalam teksi macam tin sardin yang tunggu nak meletop ja aku tengok .Dengan muka aku tekap kat cermin kereta,orang luaq semua pakat gelak macam orang gila .Hoho,GILA !! Yang tak tahan sekali kawan Kiahh nama Si Kentut amat memalukan sekali .Tahu lha dia duduk atas kawan Kiahh,kepala dia pulak kan panjang ,si tinggi lha katakan /Boleh pulak buat macam Man Sewel Datang Key-Eyl .Bawak keluar kepala kat tingkap,menghirup udara segar lha katakan .Macam bewak nak mampos aku tengok .Haha


K,cuti sekolah dah nak bermula .So camne sekolah ? Mesti buat jamuan akhir tahun kan ? Kelas aku buat jamuan makan unta panggang .Err,mengade gilee .So k,bye lha .Muahhh <3






Haritu aku merajuk dengan kawan aku .Saje aku nak merajuk ,bukan selalu .Hoho .Sedang aku tido waktu exam aku dengar bunyi benda jatuh .Aku tengok lha belakang,tup tup buku teks jatuh tengah-II kelas .Haha,kantoi lha meniru kalau cikgu nampak .Naseb cikgu takdak .Bukan setakat buku jatuh,tetibe kawan aku terjatuhkan hengsett dia tengah-II kelas jugokk .Haha,lagi aku nak meroyan gelak .Kalau cikgu ada,semua kena tangkap kantoii .Wakaka XD


No comments: