Thursday, September 27, 2012

Bosan mehh

Hari nihh aku berpeluang nak bukak facebook,blog,youtube bagai sebab baru balik dari hostel .Macam pontianak pencen aku tengok,kedarah bukak laman web sana sini situ .Sumpah aku rindu wehh .Give me big hug sikit .Alhamdulillah *tetibe --' So as you know lha,family aku amat lha pentingkan akademik berbanding sukan-II nihh,sorry to say lha .Even,kau tu juara sukan lompat katak pon,ayah aku buat tak heran ja .See ?bapak aku ganas .Wakaka .Memang tak heran lha kalau kak aku yang sulung tu jadi idola aku --'

Ayah : Tengok lha kak hang tu,sampai bolee masuk UiTM dah tu .Hang bila lagi ?
Aku : Yana ? Insyaallah ayah --'
Ayah : Keja hang tu online 24 jam,mata sampai kembang kecut tengok lappy .Kalau baca buku addmath ka   kimia ka takpa lha jugak 
Aku : *Hamboihh,pak aku .Perli kuat ngat aih --'


   Versi Kedah -Untuk versi Johor,Kelantan dan Terangganu sila pergi ke google translate :)

So,exam pon dah nak dekat .Subjek killer aku tak sentuh ,setakat sentuh pon aku malas,nak baca ? Sorry lha buku --' Kalau lha facebook nihh ganti Kimia and addmath,dah lama aku dapat A ++ .Sungguh aku tak mohong -..- Mak aku cakap lepas SPM nihh,hang nak kawin pon kawin lha .Aik ? Tu yang aku suka tu .Tunggu Mat Bangla masuk meminang je lha,takpon Aaron Aziz ke (Y) .

Aku nihh pon insan biase jugak,ade perasaan *tetibe .Sepanjang aku hidup 16 tahun nihh,tak pernah lagi lha aku minat sorang mamat nihh gile-II .Walaupun,aku pernah clash dengan Zayn Malik,aku tetap suka jugak dengan mamat nihh .Nak kata hengsemmm,takde lha sangat .Ntah lha,aku pon taktahu .Aku tulis nama dia letak pelekat saloteppppppppppppppppppppp ,PAP PAP PAP lekat atas meja aku .Umpama macam aku ada semangat lha nak mengaji .Tapi hampehhhh .Wakakaka .




Aku deactive twitter aku sebab aku tak pandai gune --'
tweet lha tak tweet lha .Ape kejadah tu-..-



No comments: