Thursday, March 29, 2012

Setengah Bakul

Hai and Assalamualaikum semua ! Yaya ,yaaa lama sudah aku nggak jenguk anak aku si blog ini .Sehat ? Alhamdulillah sihat walafiat lagi blog aku nih :) Yaa,yaa aku tau ada yang tak kena dengan blog aku nih.Kenap yaa ? Apa yaa ? Sebab apa ya ? Ya,aku tukaq pakai blog biasa dah,tak dak dah pakai blogskin ka bloghead ka.Tak dak dah natang tu :P

Kenapa kaler ungu ? Aku ni bukan lha minta sangat kaler tu.Sebab kan,sebab kan,sebab,,sebab...'Karang aku penampar juga kepala dia nih'.Keluarga aku mana ada masalah gagap ngok .Sebab kawan kita yang mak dia bagi nama kat dia nama Fatin Amirah Zamri .Tu lha kawan aku,keluaq-II dari perut mak,aku terus kawan ngan dia.Dok tengah takdak gigi pon,boleh dok berkawan lagi .Haissh -,-

Disebabkan hampa suma tengok aku ni rajin online dalam minggu .Hal ini di kerana,ulang suara Hal ini di kerana <---Tatabahasa betoi punya,sebab aku baru belajaq tadi .Ngee :D Sebab ada masalah sikit kat asrama,bukan sebab aku yg bermasalah,tapi asrama tu yang bermasalah,pastu aku pon jadi lha bermasalah sikit .Er..aku sedaq hampa tengah dengaq ayat keling .

Dah lha,aku malaih nak merpek panjang-II,sebab aku tak dilhirkan untuk merpek kat orang,makan kerepek boleh lha gagah .Agaga :3 So,sekian terima kasih sebab dengaq aku dok merpek setengah bakul :)



Kerat setengah,jadi lha separuh bakul :)











No comments: