Thursday, March 29, 2012

Result bute ke,aku yang bute ?

Okay hari nie,aku nak cerita pasal result periksa baru-II ni .For your information,aku ni bukan lha pandai sngat macam hampa tu,siap dapat A+ lagi ,kan ?kan ? Eh-II,mengaku je lha :) Tahun ni aku Form4.So,sebagai hamba-Nya,kita mana lha nak tahu apa yang terbaik untuk kita .Aku pon tak tahu nak pilih aliran apa,pastu mula lha aku mendirikan solat istikharah,solat hajat,solat tahajjud,solat isya' <--waktu tu malam-II buta .Dengan sabarnya,aku menunggu,tapi tak dapat lagi keputusan.Nak tahu tak aku buat camna ? Aku pi lha beli dadu,pastu aku main .Tup,tup,tup kena kat Aliran Arab .Haish-,- dah lha aku tak suka arab,pastu kan,aku buat-II tukaq kertas dengan Akaun .Ahah,so aku buat lha muka syukur macam dapat result SPM ,padahal nak ambik aliran je pon .Pi lha buat-II peluk tiang,tunjuk kat tiang yang aku dah berjaya .Agaga :3 *Gila

Result Peperiksaan Topikal 1

Bahasa Melayu        -> 63  B
Bahasa Inggeris        ->64   B
Sejarah                    ->61   B
Pendidikan Islam      ->75   A-
Biologi                     ->74   A-
Kimia                      ->68    B+
Fizik                        ->60   B
Addmath                 ->86  A
Mathmode               ->85  A
Akaun                      ->76  A-

Nur Liyana Binti Mohd ***** telah mendapat 2A 3A- 1B+ 4B

Agaga,tak salahkan aku sebagai manusia nak kongsi kegembiraan/kesedihan nih .Walau apapun,ustaz aku kata ,'kot mana pon mu dapat mu kena lha syukur sama'.Yang tu baru periksa topikal 1,hat pertenagahan tahun aku tak tau dah :3 Jatuh merudum ape -,-

By the way,aku suka sangat lagu Cobra Starship ft Sabi-You make feel 

Cobra Starship

Feat

Sebi

Hampa pi lha dengaq kat SINI .Aku kata KLIK SINI 



No comments: