Thursday, January 5, 2012

Hostel :D

Hey guys ! Assalamualaikum and good morning ! Ahaks ! Kay,I'm not segedik tuh ^^V Well ,dah lama yana tak buat entri .Cause yana selalu online Facebook sekarang ,like drug kau tau tak ? Aku pon tak tahu dadah jenis apa ...Mesti feymos kan dadah tu kat penagih .

Sebenaqnya cheq nak habaq sat kat hampa suma nih .Firstly,I'm already 16 Years old and bangga tahap sebangga-bangga lha .Secondly,Kinda awkward being Form4 student and belajar Bio,Physics,Chemistry and bla,bla .and over bla bla .Muahaha .

Jyeah,i chose Account daripada semua kelas .Cause aku rasa macam semua boleh ,just macam untong lha kan mengaji akaun nih .Cause dia ada bio,kimia,fizik and akaun,mathmode and add math .Kalau kau nak ambik medical pon boleh,akaun pon boleh saja .And about this saturday,aku kena check-in balek kat hostel .Muahaha .Sapa kata muka aku nih anak manja,aku sumbat dengan roti satgi .Dah 3 tahun lebih dha jadi penduduk tak bertaraf kat situ .Benda yang aku paling suka yang tak boleh buat kat rumah is tidoq sepuasnya ,Kau tak faham perasaan budak hostel,memang kaya dengan tidoq semasa belajar .Kalau nak jumpa aku kat dorm,mesti jumpa aku dalam keadaan tidoq .Haha .Tapi kan jangan tidoq banyak sangat,takot kau tak leh tidoq malam tu .Naseb lha kalau kena kacau .Hantu ? Actually tak pernah lagi lha ,but friends dah kena .


Seems,kena pergi hostel and ni lha entri terakhir .Kay,kboii :D

Pesanan Penaja 

:Jangan seronok sangat kat hostel:




No comments: