Monday, January 2, 2012

Aliran

Assalamualaikum.Aku nak tanya nih : Sihat ke tak reader(s) yana nih .Aku agak kepelikan ,tambah sikit dengan  
keterkejutan .Sebab apa lani ramai yang demam ? Hoho .Lani musim tak tentu dik ,sebab tu ramai selsema and demam .Kalau demam pi la jumpa doktor yang bertauliah lagi berwawasan tu yerp ;D

Seems,sekarang musim sekolah and tadi dah ada orang pergi sekolah.Tapi aku tak termasuk.Aku nih sebenarnya tak dak niat nak ponteng ,tapi kan cikgu kata Form4 masuk esok .Tapi kan,adik aku kata tadi ramai Form4 mai .Adoiisshhh ,satgi aku BOM orang yang bagitau tu .Ngeee ;D

Aku tak tahu nak pilih aliran apa and aku macam orang kebuluq tak makan 100 hari kat sini.Pening oo pikir nak aliran apa .Akaun,Geo,IT,Arab,LK (semua science) ...Yang LK ngan Arab aku remove dah .Ya Allah berilah petunjuk .Nak pilih tu senang la,cuma aku takot silap aliran ja.Tup.tup.tup hang tak suka .Mampoihh aih kalau camtu .

                     Okay,la aku nak study math sat .Hoho,menunjuk nampak .Mwehehe ;D




No comments: