Monday, December 5, 2011

Walohai Kedah !




Alohai Kedah ! miss you damn so much ! wait2............what's your name? Hey,yana's home ! ta payah larr carik smpai ke rumah. cehh .Penang adalah negeri yang tedekat dengan kedah,boleh larr dekat kan ? kan? angguk lar,kang aku malu.tinggai rumah pon baru 2 hari,ada hati nak rindu kat Kedah.okeyh,okeyh, dah2 larr intro annoying nih.yana pi sana sebab memulakan karier sebagai pengintip mat saleh.Wow! mai dengaq  mat saleh,sirap darah aku,tambah2 mai kat pantai.negeri lawwa kan..tambah2 kaum adam nuh,mata tuh,mata tuh !,terbuntang sampai tak kelip ,sampai meleh air mata nuh..haha.yana pi sebab nak jemput jemaah haji,bukan nak mengintip mat saleh...nak ambik berkat orang baru balik haji,tak baca suratkhabar ?

okeyh,satu-persatu ceq mai cerita.



ini rombongan mai meminang bayan lepaih...
[ di atas adalah orang,menaiki feri,duduk atas kerusi panjanggggggg]



seriously aku nak cakap sebenarnya,aku bukan sngja nak tutup mata,sebenarnya dok tengah tanya depa  camna nak tutup mata..ceitt.



not too late for me to show my maksu nih.seriously,maksu nih sporting.sporting mean BEST!
andakah anda tahu apakah itu BEST? BEST mean TER-BEST.bkn TIR-BEST or MENG-BEST.

then,petang tu,kita pi main laut...waktu tu larr kita jmpa mat saleh...
banyak gila,!!! nampk sangat aku jenis cewi.


demi laut nih,aku snggup memakai baju tu.haha.
* senyuman tak matang

eh.eh,time tuh kita jumpa sorang laki tuh,dia nampaknya sangat caring kot,dia tolong jaga adik dia..
then,dia menggugat keimanan aku sebagai perempuan,so aku pon buat-2 la caring kat adik aku.kan ALYA kan? kan?
*kalau laki tu baca,naya aku..


ini namanya minah...bukan minah salleh tup.tup.ini minah yang ditempah dari bangla.dalam kelas B.I memang menyampah gila ngan dia,sat.sat.aku bangla...then aku tambah comel kat belakang bangla.
*mean aku bangla+ comel : bangla comel

pandai.pandai...
*memang aku suka perasan kan TEN? kan TEN?


ini keluarga saya,ops.sorry.separuh baru..
*yg koko di-excuse...haha


so here jemaah haji..yang ni kita baru smpai rumah..yang hujung kaler biru agak annoying muka dia..apsal? tak sempat pi jamban ke?


psst ..psst..WOI! aku nak bisik nih! nampak tak beg putih tuh?
dalam tu ada emas !!
* wah ada banyak bling-2 la kat mata anda..haha


sorry lar gambar tak berapa betoii sangat :D
*camera murah katakan

mak ndak and mak.....tara!!

and today,ada 2 important things happen today.First,my grandma and grandpa.
second,this is my last day attending B.I class..
my mood* happy + sad : F R E A K !

i will always miss you,Teacher.Zherena Amir.thanks for teaching me how to speak..
chill larr :D


So,GOODBYE BABY GOODBYE..


















No comments: