Wednesday, December 14, 2011

Fashion Hijabi

                                                     Assalamualaikum


today i have another story for you.tapi kan,apa yang aku nak cerita malam-2 buta nih? anggap je la bedtime story,kuangkuang. *terkeluar habis keperempuanan aku .kalau sesapa mengantuk meyh baca,kan yana kata bedtime story.cerita sebenarnya dah lama hot,tapi terlupa nak buat entri pasal nih . tapi tak pa kan (: ,sepupu aku selalu ja cakap biar lambat asal selamat * sebab bawak moto laju. yana memang pulun pon,masuk jalan sempit pon,gagah nak bawak laju,laju tu plak macam bawak kat highway.tambah-2 lepas byaq tol tu,pakat pederas la weyh :D .so sesapa nak tumpang bawak helmet and pakai tali pinggang *moto ada ka?

sorry la intro panjang sangat * cehh,nak menunjuk karangan dapat B. okay,sebenarnya nak cerita pasal fesyen,tu ja pon.mai  terserong pi moto plak.haha.

okay,meet icon of fashion hijabi :


Hana Tajima Simpson
* already married.
p/s: yana amek kat google,kalau bohong,maka dengan itu yana pon bohong lar.haha

Yunalis Zarai
* already .......( aku tak tau :D )

wah ! Maria Elena Zarul
* already engaged with Dato' .haha.
baru je tunang,tahniah kayy :D
KLIK SINI kalau nak tengok (:

Fatin Liyana Asri
* already...( emm,aku pon tak tahu)
for your info * dia merupakan bakal adik ipar Maria Elena. 
chill lar :D

we can see how famous pnya hijab nih . wah kau ! brgaya sakan . weyh,pkai shawl pon cun ooo.....
and bla.bla.bla .....then.tup.tup. 
*hey,sapa tutup lampu nih?


then.hot la pasal issue  fesyen hijab sekarang sama dengan sister .
*tapi kan banyak la beza . 


tu la,kan aku kata jangan main-2 
*you can see right perbezaannya .

then,tau tak apa ustaz ni kata? ce-tekan :D



wah bangga aku. tak tidoq aku dok tringat ustaz tu kata.
kuangkuang * trserlah keayuan aku.haha.



                                           










No comments: