Wednesday, August 15, 2012

Tutorial Button Subscriber

Assalamualaikum w.b.t .So,hari nih yana nak buat tutorial letak button subscriber kat facebook .Actually,sekarang nih ramai yang letak subscriber ,that's why lha aku tak penah terkezut kalau status diaorang ramai likers :) Disebabkan ade seorang facebooker nih,buat status kata dia tak reti letak subscriber .So korang nak tahu ? Okay ! Let's start !

First,korang kena bukak facebook korang dulu .Takkan lha taknak bukak plak,camne nak letak subs .So,untuk letak button nih,korang kena lha berumur 18 tahun ke atas .Actually,acc first aku tak bole letak sebab aku dah banyak kali tuka birthday .Haha .So,aku letak je lha subscriber kat acc kedua aku ,Yana Lg IV

p/s : Acc kedua telah deactive,gara-II faker sorang nih .Mood musnah sama sekali --'

So,selepas tuka date birth ke umur 18 tahun.Korang tekan Account Settings,di tepi home,atas sekali belah kanan .Tak tahu ?

K tekan tu .Jangan bergalak nak tekan benda lain -,-
*tekan untuk tumbesaran



Then,tekan button subscriber di kiri anda 

K seperti yang anda tahu,macam ni lha akan terjadi di facebook anda
Tekan yang dipanah tu



Setelah anda tekan button subscriber,anda akan jumpa

So,anda kena tick seperti yang terjadi di atas rajah tersebut .


So,dah siap.Then,you can private ke taknak private subscriber ke .Ikut korang lha .
So,dah nak raya nihh.Yana minta maaf banyak-II ,maybe terkasar bahsa melayu ke,bahasa india ke .Segala jenis bahasa ke .Maafkanlah yea ? Okay.Thanks you :)







No comments: