Tuesday, August 21, 2012

Raya Ketiga

Assalamualaikum w.b.t .Hi,yana in the house .Haha .Selamat Hari Raya Ketiga ! Maaf lha yea,duit raya ? Datang teratak kampung yana dulu,baru dapat .Tu pon dpaat RM2 .So,tak payah datang lha .Jimat duit raya :) Well,yana bukannya kedekut macam kuda tu,tapi kan ,tapi kan ,kesian ayahnda kita .Haha .Takpe lha .
So,as you know lha .Hari raya kan ? Mesti lha nak update pasal raya ,takkan nak update pasal lembu kena korban kot .First day,aku takde moooooodddddd.Habis-habisan aku ingat tu baju raya aku,then tetibe mak cakap ,'Eh,tu bukannya baju yana .Tu baju kaklong .Yang yana yang nihh .Nahhhh !' .Errr --' Ape nihhh ? Tak aci lhaaaaaaaaaaaaaaa !!!! Benci akuuuu -,- But,emosi tu aku berjaya harungi,dengan merepek sorang-II dalam bilik .Hari first,aku tak snap banyak sangat,sebab camera hilang ntah ke mana .So,sikit je lha photo yang aku ambil .Heee :)




Lupekan gaya mulut tu .Buat-II tak nampak,buat-II macam tak pernah tengok .Haha 

Then,tadi kan .Kat rumah yana adekan kenduri Maksu yana .Dia dah bertunang dengan orang KELATE  .Woot-II .Hensem lha jugak,lulus jadi Paksu yana .Haha .Then,yana tahu dia tu mesti satu kepala dengan yana ,sebab cara dia tadi .Memang dah tahu lha --' Gaya macam bomoh siam yang kena fired .
So,yana harap boleh sampai ke kahwin lha yea *Habes out ayat jiwang :3



HAPPY EID MUBARAK :*

*Err,cuba anda perhatikan tudung tu.Itu tudung yang sama :)
Nampak sngat habis out takde tudung .




No comments: