Wednesday, May 30, 2012

Asrama


Assalamualaikum and salam sejahtera kepada you alls ! Ahaks <---thats's mean i'm gedik .Fuhyooo :O
Dunia blog yang penuh mencabar nih buatkan aku menjadi geram dan tersangat lha geram.Tak perlu nak ulang lha words geram sampai dua kali .Ekeke :3 Being students Form 4 tahun nih amat lha mencabar keimanan aku sebagai seorang yang ayu nih.For me,darpada perwatakan princess tuka hulk .Fuh,amat lha meyakitkan mata .

About exam mid year nih,amat lha merunsingkan otak aku.Selain cuti 2 minggu  yang amat lha terlama and so looooonggg like rapunzel.Keje sebagai seorang penganggur di rumah dan online facebook teramat lha bosan.Yaa,amat lha bosan .Sekali lagi aku nak ulangi teramat lha bosan .Log in,Like,Status,Log out.4 works in 1 time .Lain lha kopi cap limau 2 in 1 yang amat feymos tuu .

So,disebabkan pendahuluan yang amat panjang tadi .Baru aku nak mulakan cerita aku yang sebenarnya.Sebenarnya aku nak cerita tentang kehidupan di asrama.Hostel ? Macam penjara kan ? Tapi takde lha seteruk banduan kat Israel tu .Tak perlu anda byangkan kekejaman zionis yang sangat melampau,Bersyukur lha aku ada kat Malaysia :D Asrama tersangat lha seronok kalau anda pandai syok sendiri .Haha .Di asrama,aku diletakkan di kalangan rakyat yang boleh membuatkan anda gila .Boleh dikatakn,setiap kali jumpa kat dorm aku akan jadi gila.Gelak tanpa henti umpama dicucuk syaitan .Fuyooo :O Boleh anda bayangkan apabila rakan anda membuat lawak ,dan waktu tu aku tengah makan di tengah-II dewan makan .Lalu aku tersembur makanan ,Fulamakkk,kan dah tersembur .Haha .

Kehidupan di asrama amat lha bahagia selepas kedatangan warden baru .I like it :D Dah lha Cg.Bio aku tuh,selalu aim aku ngan nadia dalam kelas .Kisahnya begini :

Cg telah mengadakan roll-call di dewan makan ,termasuk lha aspura dan aspuri.Pastu,cikgu ni cakap,sapa yang mai lewat masuk asrama kelamarin sila naik atas pentas .Aku dengan bangganya pi lha tnya cikgu,' Cikgu nak duduk atas pentas ka nak berdiri ka nak merangkak ?' Cikgu ni pon kata lha 'atas pentas lha'.Boelh dikatakn ramai jugak rakyat asrama yang geng ngan aku nih..So,setiap orang kena lha buat alasan .Tapi semua alasan tu tak berguna pons,las-II semua kena rotan kat kaki.Aku lha orang terakhir yang berdiri atas pentas.Dengan ramai orang dok tengok kat bawah .But,aku cool je :) Cikgu pon tanya lha 'Hah,kamu yana.Alasan apa?' Aku jawab lha 'Kucing mati cikgu,nak buat kenduri tahlil malam semlam'.Pastu cikgu ni jegil mata kat aku.Takot woooo :3 So,aku pon jawab lha,aku pi khursus photoshop semalam sampai pukul 5 .Pastu cikgu nih cakap,'Ouh,khursus? Lain kali kalau ada roll call.Saya panggil kamu ambiklah gambaq sorang-II atas pentas ni .Nak tak ? ' .Aih cikgu nih,tak terasa kot :3 Pastu cikgu nih suruh aku buat peace,pastu lambai tangan macam budak-II.Macam sindrom aku tengok,dah lha dengan budak asrama gelak tak dak arah .Pastu ka,kena lha rotan sekali,Last kali,aku pi kat cikgu ucap terima kasih sebab rotan .

Kehidupan ditambah lagi dengan pakcik Dewan Makan yang handsome .Dari aku yang jarang masuk makan,lari berterabuq nak pi ambik makanan ,Tu lha aku :) Haha .Tu je kot .Banyak jugak aku cerita ,saba je lha .


Malam tu aku bergambar dengan anak MadNoq.Dah lha exam addmath .
Sumpah tak boleh jawab esok tu :3

















1 comment:

Emah said...

hey same with me la dok asrama .. :)