Thursday, June 14, 2012

Pidato

Assalamualaikum w.b.t kepada seluruh rakyat pelbagai negara ,terutama kepada rakyat Malaysia dan adik beradik di bangladesh <---gaya macam seluruh dunia baca :3 Well,aku takde lha idea nak cakap malam yang indah lagi damai nih.Aku update pons sebab kawan aku cakap asyik entri yang sama ja sampai meluat tengok muka aku yang comel nih.Haha,joke je ;D

Tadi kan aku pegi lha temankan kawan aku si Nina Mad Noq nih pi lawan Pidato kat SMK.Bongor yang tersangat lha tinggi umpama gunung kinabalu :O Ye lha,sejak baru-II ni tetibe aku dapat jawatan PA Nina ,dah lha tak bergaji .Haha.Dah lha pi dengan Cikgu Hana .Fuyooo,dah lha cikgu tu comel,so bila berjalan muka aku nih dapat lha tempias sikit.sikit ja tak banyak .Heeee :) Ye lha,bila orang terkenal macam aku nihh tak masuk kelas ,mula lha peminat-II aku nih buat pemberontakan secara haram di makmal fizik .Tambah-II si Nadya Nad .Boleh plak tulis aku pegi bergedik kat sana kat buku rekod kehadiran .Memang hancuss lha maruah aku kalau secret admire aku baca .Haha .

Btw,Nina dapat No5 daripada 21 peserta .Tak sia-II aku didik dia 3 hari 4 malam dengaq dia dok menghafal depan aku .So,congratss Nina .So,that's all sebab aku blur malam nihh .Kalau lha exam addmath malam nih,sah-II aku dapat G- .











No comments: