Saturday, May 19, 2012

Ceramah

Assalamualaikum w.b.t and selamat malam.Malam ni aku rasa free sangat sebab tak baca buku .Ekeke XD.Disebabkan malas menhafal ape kejenis formula .Empirik lha,Isotop lha,Nombor Proton lha .So,aku tinggalkan,tapi rasa bersalah plak :3 Takpe kite biarkan .Petang tadi,yana pergi ceramah Lesen L .Nak merempit lha nihh .Nanti,tengok rempit racing,muka yana lha antaranya .Eh-II,takdelha :3 


Tudung aku tak jadi,mata aku pelik,senyum aku.....nak meremang bulu roma aku tengoknye :3


Pelikkkkkkkkkkkkkkkk :3



Time ni,laki pakat mai tengok .Depa ingat kami ni ada sakit mental ape.Ambil gamba tengahri bute ni .
So,si asma ni pon menggesel lha badan aku and syifaa macam anak aku .Ekeke :3



Dah lha,aku malas nak taip.Err,kalau nak ambil lesen moto.Perlu perigi dengar ceramah 5 jam,then buat ujian statik ,then latihan 6 jam .Kan dah dapat lesen :D





Pesana Penaja :..:

Kalau nak merempit tu,sebelum tu mengucap lha
dulu.Nanti,kot-II lha dapat hidayah ka waktu tengah merempit :3






No comments: