Thursday, April 5, 2012

Day Trip







Holla guys :D Now i come with new entry ,new story,bedtime story and bla.bla .mwehehe .Actually,entry ni lama dah aku buat,cuma tergantung macam tu .Dengan kepayahan yang ada,lalu aku pi lha sambung kelik crita nih. Seperti yang diberitahu,i'm going to 'PERMATA HATI KEDAH'.* aku ambik dari jeti . Haha . so i start my day with a big smile,and perasaan berdebar . it seems next day,PMR victim dapat result,so do i . I just tak tahu nak tunjuk moody face ka or perasaan terlebih seronok . mwehehe .so,alang-2 dah jejak kaki kat sini,just let it go . sshhhhhh,pergi kau berdebar !


                                         
                            Let me start my story



First day*

I' m packing barang and segala benda ,tapi tak termasuk peti ais la . memang semangat punya hal,aku la orang pertama yang packing . Haha . Then between 7-8 pagi,kita dah gerak ke Kuala Kedah . Then,beli la tiket,jangan lupa plak,kang hang terjah masuk feri camtu plak . Actually,memang ramai ,tak tahu lar nak bercuti ke balik kampung ke . Tapi apa yang pasti,ramai makcik ooo,aku dah boleh agak dah . Dari cara and mata makcik tu macam teringat pinggan mangkuk sana erk ? sabar-2nanti kita berebut kay ? Haha .*actually,i can see it through my mum eyes too .Haha


Aku rasa macam kat Kuala Kedah je . memang aku kat situ ka ?



my third sis and also my mum still waiting for ferry jam 9.30 pagi .
*sorry for kekaburan tuh :p


So,we move on 9.30 a.m and dalam 1 jam setengah ,kita sampai . Alhamdulillah,aku still hidup,naseb tak kena terkam dengan jerung .still trauma dengan titanic.
* macam la aku pelakon titanic btw sejuk tau,jangan lupa pakai sweater 5 pasang .




waiting for ferarri . mwehehe . 
*teksi pon tak jumpa,ada hati nak tumpang ferarri

Then,petang tu kita pergi Pantai .Because of chalet berdekatan dengan Pantai,so berjalan la kita .




Truly,i don;t know what happen to her .Hang nak luah perasaan kat sapa tu ?





I'm trying to kill izzati love .Mwehehe

So,on that beautiful and so awesome night .We take a long walk lha,sampai peluh bersimbah berjalan .Jalan-II and tengok-II ada apa kat tepi jalan tu .Tapi,mat saleh memang ramai,tu yang seronok berjalan .



Well,my mama seems so letih wooo .Eh-II,mat saleh ...



Saya tahu anda ingin muntah .Sila muntah segera :3



Don't look at me like that .Seems like meh punya akak tak rela tengok rantai tu .Agaga :3

Day 2


It's One Direction versi malaya .Ahah :)
                                                     I'm so ,so,so /Haha


I was so nervous .Waiting my PMR result,macam aku stay kat oversea :3
Saja aku buat sibuk .

So,we were going to Makam Mahsuri .Taraa !!

Zaman tarzan dulu-II.



Me + blur : Persamaan kimia :3



First day dating with my husband .About 300 million,we desperated :/



Because of terlalu kesronokan yang agak melampau,melebihi orang gila .Aku tak ambik photos dah *Hegeh
So,on that night,parents aku belanja makan seafood .Yess ! Because of my result .Yeeehaaa ! *Sounds like Keldai :3

What is going on ! Ma,ma,my face ? Berok .



Pakcik Basir and also Puan Rokiah 
a.k.a 
Mak Pak Sya :)



Lap mulut tu ! Air liur meleleh tu .Haish -,-



Well,i'm trying to be Light Woman lha katakan .Seems,yang aku nampak cuma lampu je .
Muka aku sudaaa * gelap gelita 

Day 3

The day di mana kite nak balek sudaa .Well,kite cuma pergi Underwater world .
Meh punya adek mahu tengok,ikan pon takde :/ 
Aku rasa mcam tengok pameran akuarium tercantik je :3



Mana badan adek aku ? Mana ,mana ? 



And here ,meh punye artis Vollyroot :3
*Gile punye mancing 



-End of the story-







No comments: