Monday, December 19, 2011

Langkawi or Result ?

Erm . pening la yana kalau macam nih :'(  nak pilih Langkawi or result. Em,yana pon nak rasa camna nak amek result,tambah-2 dengan kawan yang kita selalu study sesama , asyik hang tengok aku,aku tengok hang :D so kita dah decide nak pergi Langkawi pada hari Rabu nih ,mean aku kena amek result hari sabtu nih hangpa boleh tengok slip,kalau aku ? tengok text ja :/

Sekarang kan negara dah maju la katakan,boleh pakai sms lagi tuh,bukan kemain lagi eh? oh,pasal sms tu,sesapa yang tak tahu lagi ,'AKU TEKANKAN YANG TAK TAHU LAGI.',anda boleh taip *

PMR (KP)  (A.G)
cth cmni :  PMR 130405025123  KL214K044
then send ke 15888 .

p/s: terbuka pada hari khamis pada pukul 10 hingga 12 tghri,so sesapa yang mmpunyai keadaan seperti saya,silalah buat :D



Harap sesangat dapat keputusan yang baguih tahap cipan punya . piiirrahhh ! trial pon macam ngan hapa,tapi kan, tapi kan, bagus la jugak . ngee :D and yana nak sorry sesangat tak boleh temankan kawan-2 untuk hadapi saat-2 macam tu . Yana harap moga-2 kejayaan akan jadi milik kita semua . amin .





Err ..IMMA NERDY RIGHT ?
* i do like boy who looking like nerdy . mwehehe 


-Im feel like awkward right now -



              


                            

No comments: