Thursday, September 6, 2012

Title of Friends

Assalamualaikum w.b.t  .Well,as uolls tahu,aku nak hupdate blog aku yang dah lama tak di login sejak berkurun lamanya sejak zaman tokwan kepada tokwan tiri dinasour .Err--' Takpe lha .So,hari nih aku nak story about ma friends .Oh ohh ohhh,ade lha seorang cik kak,Eiman Googa nihh ,dia buat entry pasal aku and Nad .Awww,terharu gilos *sujud syukur* .Alhamdulillah ^^ Sungguh aku terharu,walaupun aku dah paksa mata aku nih keluar air mata,tapi tak keluar jugak .Haha .Bangga doh :D

Ohh ohhh sukenye 
Untuk keterangan lanjut si pergi ke --->


So,untuk membalas jasa anda yang banyak memuji saya ,sampaikan aku kembang tak sedar diri .Here,kita mulakan dengan satu persatu dulu .Setelah lama aku mencabut undi,so aku nak mulakan dengan Eiman Googa a.k.a Aiman Azizi ♥ Sebenarnya aku kenal dia sejak Form1 lagi,tapi aku kan budak nerd waktu tu.Dia plak geng-II GORGES <--Ohh my english :O  Haha ,mula rapat awal tahun nihh .Btw,tangan dia cukup tangkas untuk memegang benda yang tak sepatutnya *Seriously :D




Here,second person ,Si Nadia Rozak .Dia,dia,dia,memang gila .Seriously,gila same macam aku .Haha
Actually,perangai kami memang sama .Tapi satu saje tak sama ,M****P .Tahu-II lha kan hampa kan ? Haha .Everyday,memang aku gelak lha and aku tak pernah lupa cara nak gelak .Dia pon 2x5 je dengan si Aiman nih,tangan yang sangat ringan .Tapi yang dia nih dahsyat sikit .Haha .




Okay,next person is Aida Khan .Heee,Anak Khan ooooo .Dia nihh camne aku nak describe eh ? Err,memang boleh dibawak berlawak kasar mahupun lembut .Haha .Perangai dia nih gila lha jugok,tapi orang Hosp Tanj Rambutan gila lagi lha .Well,tahu tak ? Bapak dia lha pelakon cerita My Name is Khan --'
Hengsemmmm gilos .Ahaks ! <--mula dah geddik dia 



Aida Khan 


So,next chapter is conclusion --' Hee,aku sebenarnya tengah tension tahap yayabun nihh.Folio Akaun aku tak buat lagi .Kalau nak tiru,rasa bersalah plak kat mak pak <---Acecece,baik lha konon --' Haha .
Then,subject kill plak,si Kimia and Addmath amat lha menganggu keharmonian rumahtangga aku .Nak report polis rase malas plak .Ohh ohhh ,takde pape .Bye :)



SEE YOU WHEN I SEE YOU 





No comments: