Friday, March 9, 2012

Apabila rusa masuk kampung :3

Assalamualaikum and good sejahtera semua ! Ahaks :D Setelah berkurun lamanya sejak zaman tarzan lagi,dah lama tak update blog nih.Aku jadi macam malas ,malas and malas .Dalam facebook pon dah lama tak buat status,blog pon dah lama tak update .Whoa,kalah mak datin kat luar sana tu ..Busy tahap yayabun ^^V

Tajuk entri aku adalah 'Rusa masuk kampung '.Apabila rusa masuk kampung,ia menjadi cewi seperti aku .Ahaks ! <----tak segedik tu :P


Err..aku tak maksud kan yang ni ..
Tapi yang ni ...


Harini nkita nak ngaji Addmath :
Rusa masuk kampung : Orang masuk Park Aveneu 

*Sebenarnya,tak gempa bumi pon :P
Kalau tak dak cewi,maka tak bergerak lha gambaq kami .



Seperti yang anda semua tahu,aku akan buat entri kalau ada story .Story yang bermaksud cerita .Cerita yang bermaksud kisah .Haha .Tak dak aih :P Semalam aku pergi hang out ngan kawan aku kat Park Aveneu .Syok tahap yayabun,kalah orang kawin .Hoho .First time aku pi main bowling,memang tak terah dok lha .Budak kapong lha katakan,first time tengok tempat tu.Masuk-II ja tempat tu,aku jadi macam kera tau tak ? Ahah .Jadi syok terlebih :D


Actually,kena pakai kasut kat sana .Pastu kan,aku lopa bawak stokin.Memang syok lha pakai kasut tanpa stokin :P



Keterujaan budak Smk.Baling ,sampai bergerak gambaq .Ahah :)






Apsal aku jadi blur ? Ahah



Berat tahap yayabun .Tertarik habes urat-II saraf otak aku :3


Kim,saya dapat memahami keterujaan anda melihat kamera :P





Guna lha ubat gigi jenama colgate .Ia memberikan keselesaan yang amat hebat sehingga menyebabkan gigi anda bersinar seperti saya :D


Nak berasa jadi macam Datin sat.Sumpah muka aku macam nenek :P




Hidup sesame street ! Hoho
*Wat lek,wat peace ^^V


Di sekolah,kami digalakkan amalkan sikap kecewian :P


Besaq gila teddy bear tu :O
Kalah baby baru lahir .


Terdapat sikap geluk di situ yea :P


Time: 10.00 a.m
Place: Park Aveneu and Tesco Selatan,SP
Sikap: Geluks and Cewi :P

-Sekian Terima Kasih-



                                         




1 comment:

si ngokngek said...

ceit,taka gambar aku..haha