Thursday, January 12, 2012

Khutbah malam Jumaat

                           Khutbah Malam Jumaat

Heyya.Assalamualaikum cik kak,cik abang,cik adek,cik baby,and cik nek .Hoho.saling menghormati yea :D
Actually,seems kita tengok entri cik abang yang perasan hensem ,Asyraf but aten call him Acap.Bunyi macam kicap jerp,Hoho.sodap3 .he just tell how feelingnya dia dok ngaji kat SMK Baling nih,laki pon nak feeling yea ? Kay-3.Hey cik kak asyraf oii,baru sekarang hang dok bising,tu lha,kan aku dah suruh dok asmara,ops asrama .Hang tak mau,kan dah kena tidoq awal,bangon pon awal.Tengok macam aku nih,pukul 12 pon dok hidup lagi,plus bangun pukul 6.15 pagi.Syiookk oooo.......Aisheh,jeleous lettew ...Haha

Hah ,hari nih hari pa ? Khamis ? Nanti mula lha aku nak buat khutbah malam-2 nih .Tak takot pon dok asrama,cuma ketakutan ja .Asrama tak benci hang aih,kalau hang tak benci dia .Cuba tengok macam aku nih,saling mencintai .Plus dok merancang nak kawin nih .

Actually ,yang ni untuk Cik Kak Asyraf Shahabudin .Harap maklum .Ngee ;D
Btw,Hidup Hijau,nak melawan ngan aku sangat :P





No comments: