Wednesday, December 28, 2011

Yes ! You !





Hai awak =.= awak yang duduk kat situ.Ya lar,awak la,takkan saya panggil tong sampah kat belakang tu .Awak,tu tempat duduk saya lar .Err,tak payah susah-2 nak tukar,sebab saya tahu awak malu kan ? kan ? malu lettew ...


Ya Allah,sumpah aku malu wei kalau macam tu . kalau ada yang cakap macam tu,nakkan aku cabaikan mulut dia dengan sambal belacan + cabai kering +cabai melaka + ayam goreng +ayam goreng berempah .Aik ? ayam ? silap nih,nakkan aku sumbat dengan belanga dengan periuk-2 sekali . Wah kau ! ngada gila,macam la dia bunuh kambing kau .mwehehe.

Truly,aku tak pernah dilanda keadaan macam nih . Tapi,entah camna aku boleh terpikir camni ,nampak sangat aku nih sorang yang berimaginasi tinggi .Btw,because of I'm full of excited,so I decide to tell you about my life at my second home,Hostel :D

About three years ago,my dad dicided to send me at there.Truly,i was excited and double-2 happy.First day,I tak henti-2 senyum ,Haha .Sah-2 kak dorm kata aku gila .mwehehe.But who cares right ? Wah first day,aku bangun pukul 5 pagi then berebut mandi at kolah.For me,macam kerja tu seronok,mandi sama-2,basuh baju pon sama ,tapi masuk tandas tak la :P Kau ni !

Then,about 3-4 weeks,perasaan budak Form1 kian remuk.Perasaan kau remuk? kau tumbuk lagi,bagi dia remuk lagi,kalau tak boleh letak tengah jalan bagi kereta kasi langgar .Wah kau ! aku baru mengada nak jadi kaunselor,kau bagi aku kerja menghasut ? Haish =.= Then,disebabkan orientasi tu,memberi kesan mendalam terhadap pelajar Form1 ASMKB nih,so bebudak ni pon mula la teringat kat mak bapak . Huwaaaa !! nak balik !! rindukan FB,aku tak rindukan mak aku pon !! Huwaa !! *Ada ka patut ?
Seems,aku pon terlibat dalam adegan tu.Hehe. Kau faham-2 je lar ,kang aku shot :P

Then,finally aku berjaya hidup ! Aku hidup ! I believe i can flying ! Aku bagik flying kick baru tau ..


   


    Er..to the people,try to forgive those we hate 
                                      
                                                             Pesanan Penaja
               







No comments: