Sunday, December 18, 2011

Lu Pehal ? !

wah ' lu pehal? ' ,sumpah seram aku dengar tajuk entri nih,sampai meremang bulu roma . eleh ,takot ka ? jap yana nak cerita . wah lu bikin gua panas la hari nih . ni yang aku nek hangen satu badan,jom fight ! Ya ! jom lawan congkak ! eh . eh takot eh ? haha . kay,Im just kidding :D chill larr,yana tahu reader(s) yana ni sporting .

sebenarnya,tadi yana geram tau . eh .eh kau ! bukan kisah cinta cintun nih . ni pasal kes kena marah dengan pemandu weyh . sumpah wei ! aku ta nampak kereta kat belakang . lagipun,jalan tu bukannya ramai orang guna pon . tu la padahnya tak bagi signal ! ka dah kena hon ,PON PON lagi . sedap gila la aku dengar,dengan orang laki yang tengah lepak depan tu dok terjegil mata tengok aku .

memang aku yakin 100% double triple 100 . aku tahu mesti orang tu kutuk aku . haha . dalam dok bawak kereta sempat eh kau kutuk orang, hehe peace Yo ! tapi tak pa dapat pahala . Haha , kayy,aku mengaku tak jadi penunggang yang baik untuk kampung aku . wah kau ! jiwang siott ! sampai meleleh ayaq mata aku ..

so dengan ni,yana harap la kan jadi la penunggang yang baik,even kau tak dak lesen kan ? haha .
kayy,dah cukup dah kot harkat nih,nanti plak takot reader(s) nih muntah hijau plak.kayy ,see you next entry :D







                                              
         






No comments: